PDA

View Full Version : Theo's work

Theo
27-10-2005, 09:44 PM
Salut sunt Theo am aproape 16 ani si sunt eleva la lic n. tonitza. Sunt membra noua si doresc parerile tuturor pt desenele mele.

Theo
27-10-2005, 09:56 PM
inca 5...

Theo
27-10-2005, 10:22 PM
altele...

AmonSul
27-10-2005, 10:32 PM
Cand vad pe cineva cu asemenea talent imi vine sa ma las de desen(sau nu...) Superbe,ce sa zic...
Animalutele sunt scumpe rau.Imi place culoarea de pe Pegasus.Imi aminteste de stilul lui Valentin Tanase. Keep the good work! :)

ad1
27-10-2005, 10:37 PM
bine ai venit pe VA!ce pot sa zic?!eu nici la varsta asta nu am atata dibacie(sa-i zic asa) cu penelu' de scris../creion,asa cum o ai tu!(cu toate ca sunt si eu la d'nu nicolae' )felicitari!ii las pe ceilalti sa-ti faca corecturile de rigoare la ce este nevoie/daca este..
sal!

mutley
27-10-2005, 10:48 PM
Bine ai venit. Foarte frumos ce ne arati aici. sa cresti mare :)
Salutari lu' Buliga

lilsim
27-10-2005, 11:33 PM
Theo, m-am blocat! desenele sunt superbe.si ai numai 16 ani! nici 16 inca!
felicitari!

ad1
27-10-2005, 11:44 PM
offtopic...Mutley...toata lumea ramane marcata in urma cursurilor cu Buliga,peste ani?!pt ca nici generatia noastra nu face exceptii.cea mai beton profesoara!e super ok,imi place ca atunci cand cineva face referire la tonitza duce imediat cu gandu la Buliga.(cei care o cunosc/cunoscut-o)

bliss
28-10-2005, 12:05 AM
Bine ai venit! Foarte frumoase multe din lucrari. Imi place mult ala cu catzelu, cred ca e preferatu meu. De fapt si pisica.Mi se pare f greu de surprins expresia unui animal, mai ales la modul realist, si tu ai reusit f bine.
Si mai imi place si tigrul alb din prima lucrare pt ca seamana cu pisoiu meu..... pacat ca n-are ochii galbeni :D

cine e Buliga?

Akyra Kazama
28-10-2005, 02:23 AM
profa de istoria artei...super profesoara..super diriginte..super om....
si super desenele ...cu cine faci desen si culoare ..la ce sectie esti?
mai scrie lex pe liceu :D???