PDA

View Full Version : Hummer H1 - 3ds max 7

Caesar003
26-11-2005, 07:39 PM
Prima mea tentativa de masina...am vrut shi eu sa semene cu un hummer...cam tot ce am lucrat am lucrat dupa ochi ... avand in vedere ca e prima mea masina shi sunt incepator modelarea e groaznica shi texturarea shi mai shi...dar cel putin seamana a masina...shi totusi seamana un pik shi cu un hummer h1 ... detaliile sunt putzine dar voi mai adauga...sau poate fac masina de la inceput pt micile spatii din caroseria :D
V-as multumii mult daca ma-ti ajuta cu niste sfaturi shi critici .

[radu]
27-11-2005, 05:36 PM
Pai nu asa. Nu lucra 'dupa ochi' decat dupa ce vei avea experienta necesara si, chiar si atunci, doar cand nu ai incotro. Cauta blueprinturi si lucreaza dupa ele.
Anul trecut am facut si eu un H1. Poti sa arunci un ochi pe threadul meu (http://www.visualart.ro/forum/showthread.php?t=6442&page=1&pp=15), poate te va ajuta.

Caesar003
28-11-2005, 10:24 AM
multumesc mult radu dar nu se compara cum ai lucrat tu de misto shi cum am lucrat eu....
I. am vazut ca la tine se vad super blueprinturile in schimb la mine sunt liniile intrerupte la toate :(
II.stii shi tu sa lucrezi meserias
III. caroseria mea e toata facuta din planuri shi nush dc dar nu se vede ca la tine caroseria nu cred ca din cauza texturilor....exista vreo obtiune sa se vad planurile shi pe o parte shi pe alta shi sa ingros un pik tabla (scuze pt intrebare stupida...dar sunt shi eu la inceput)

ady
28-11-2005, 12:00 PM
Pe net sunt gramezi de tutoriale cu masini.
Nu poti face o masina doar din planuri drepte asa cum ai facut tu acolo.
Trebuie sa inveti tehnica de modelare inainte.
Ca sa vezi planurile pe ambele parti bifeaza 2 sided la slotul materialului ales de tine.
Ca sa dai grosime unei suprafete, foloseste shell.
Foloseste help-ul maxu-lui, unde vei gasi raspunsuri la astfel de intrebari, decat sa astepti cateva zile pana (poate) iti raspunde cineva pe site.
Bafta.

Caesar003
29-11-2005, 02:05 PM