PDA

View Full Version : need cartoonist pentru felicitare de sarbatori

tzintzi
11-12-2006, 09:20 PM
Salut!

As avea nevoie de un cartoonist pentru o felicitare de sezon pentru sarbatori.

Deci, sa va spun despre ce este vorba,

- am un site pe care vreau sa-l promovez, iar pentru asta am spus ca ar merge super fain o felicitare dragutza si haioasa pe care sa o trimit pe yahoo messenger si sa se imprastie la cati mai multi romani si in care sa fie amintit situl despre care va spuneam.
- am deja 2 idei de felicitari, iar pentru acestea am nevoie de niste prop-uri pe care sa le animez in flash (de ex: mos craciun cu toate ipostazele, renul, sania, peisajul etc)

As vrea sa stiu daca este interesat careva, daca puteti sa faceti in timp util aceste chestii (cel tirziu pina marti viitoare ca sa le si pot anima pina pe 23 24 decembrie).

Daca sunteti deacord eu voi reveni cu detalii si o sa fac un scenariu, si un storyboard.

In privinta platii, avand in vedere ca sunt student, si nu am resurse materiale (si hostingul si domeniul le-am facut rost prin servicii-contra-servicii, adica eu le voi aloca spatiu de reclama pe acel site respectivilor), as fi incantat daca am putea sa negociem putin pretul si modalitatea de plata si cu voi.

Multumesc mult si astept raspunsul vostru cat se poate de repede.

Numai bine,
George

tzintzi
12-12-2006, 04:04 PM
nah... k nu se baga nimenea :(( :cry:

cred k din cauza acestei parti: "as fi incantat daca am putea sa negociem putin pretul si modalitatea de plata si cu voi"

bun facem altcumva.... cam care ar fi costul unor astfel de servicii? 100 de euro per felicitare?

haideti ca am vazut deja vreo 38 de vizualizari, dati un feedback ceva, macar descurajati-ma, sa stiu si io cam cum se misca afacerile in astfel de servicii :D si sa nu-mi fac iluzii :shrug:

10kiu veri maci :D

Dariz
12-12-2006, 04:37 PM
300e/felicitare?...:D

tzintzi
12-12-2006, 04:44 PM