PDA

View Full Version : New : Unofficial Challenge...tryout ! / PREMIU 50 EURO !!!

cojoMan
05-02-2007, 11:00 PM
A fost odata ca niciodata un challenge...si odata a venit o perioada de pace :shrug: (a se citi acalmie) in lumea magica a 3Dului. Si pe majoritatea i-a cuprins somnul. Dar deodata ce sa vezi...ca prin minune a aparut zana new_Thread care a zis : "Io, check it !"... :buttrock:

Si asa a inceput...zic io...noua era in care a domnit un altfel de "pace"...presarata de challenge-uri la tot pasul :twisted: :smash: :twisted:

Asa...astea fiind spuse...here's the deal :

1.the rulz rule - so they stay ! a se citi : http://www.visualart.ro/forum/showthread.php?t=11163
2.hai sa zicem ca tema ar fi "Monitorul meu"

Fiecare se uita acum in acest moment la un monitor. Mic, mare, bright, LCD, widescreen, prafuit sau CustomPainted. WE DON'T CARE. Do it 3D. Asta inseamna modelare.
Spun asta pentru ca sunt destui incepatori care nu shtiu sa faca un unwrap cumsecade macar. Daca ai si textura...all for the best.

Bun...acum, se ia una bucata idee de mai sus si i se aplica un "TWISTED", la figurat. Bine, ideea de baza ramane sa iti faci monitorul...da asta nu inseamna ca nu poti interpreta tema asa cum o vezi tu. Poate ca tu iti vezi monitorul cartoony...sau plin de sange pe langa butoane...ars sau poate ca nu vrei sa faci monitoru tau pt ca it sucks !

We just want to see it done !
You're looking at it ! What are you waiting for ?

PS.cine se baga sa bage un post mic cu ceva de genu I'm in + comments daca are ceva de adaugat/comentat :bye:

...deadline = 3 martie a.c. ...

Screensaver
06-02-2007, 09:30 AM
Pana acum am urmarit pasiv discutiile, dar la competitia asta, o sa incerc sa fac si eu cate ceva. E faina tema.

Master_Blaster
06-02-2007, 11:20 AM
Cojoman presupun ca nu iti faci singur galerie nu ? :D

cojoMan
06-02-2007, 11:29 AM
Cojoman presupun ca nu iti faci singur galerie nu ? :D

huh ?

daca mai e o singura persoana afara de mine care se baga tot e ok ! ;)