PDA

View Full Version : Galerie kantzorf

kantzorf
11-10-2007, 07:40 PM
Sunt un incepator in fotografie, am reusit sa invat comenzile camerei foto, sa ma acomodez cu ea. Pana acum nu am facut mare lucru, am incercat mai mult sa vad cam ce face fiecare parametru al camerei. Camera foto pe care o folosesc e un Sony DSC-H7.
Cateva fotografii pe care le-am facut:

kantzorf
11-10-2007, 07:42 PM
Inca 5. Primele 2 si ultima sunt HDR-uri.

geostik
11-10-2007, 07:47 PM
hdr=high dynamic range ? cum faci hdri cu camera foto ? shi cat de bune is?

kantzorf
11-10-2007, 07:57 PM
Uite aici un tutorial care explica cum se fac HDR-urile si ce sunt ele:
http://www.vanilladays.com/hdr-guide/

MasterMoll
11-10-2007, 09:18 PM
Imi place cromatica pozelor. Cele cu dealul ala sunt superbe, dar si pisicu' ala e adorabil, si da o impresie de calmitate, insa ai mici probleme cu incadrarea.
Gj oricum si sa mai postezi! :p

Dumby
12-10-2007, 06:01 PM
Foarte frumoase cele mai multe, imi palce ca ai mare grija la compozitie!

kantzorf
17-10-2007, 08:02 PM
Inca una:

kantzorf
22-10-2007, 07:39 PM
Prima zapada

Dogu`
22-10-2007, 10:34 PM
pozele din primele posturi erau mai bune decat astea ultimele, nu stiu care e moda asta cu HDR`urile, am observat tot mai multi care fac chestia asta...incearca sa obtii valorile optime dintr`un singur cadru, parerea mea...

kantzorf
23-10-2007, 06:12 PM
pozele din primele posturi erau mai bune decat astea ultimele, nu stiu care e moda asta cu HDR`urile, am observat tot mai multi care fac chestia asta...incearca sa obtii valorile optime dintr`un singur cadru, parerea mea...
HDR-urile le-am facut din curiozitate, sa vad care e treaba cu ele... din cate poti observa nu ele sunt dominante.

Dogu`
23-10-2007, 06:13 PM
nici nu am zis ca sunt dominante, pe threadul tau, am facut decat o sugestie, oricum spor la treaba si sa vedem mai multe cadre bune

kantzorf
23-10-2007, 06:18 PM
Multumesc. Sper ca voi avea cadre bune pe care sa vi le arat.

kantzorf