PDA

View Full Version : adi.c - sculpturi zbrush

adi.c
21-11-2009, 01:28 AM
salut.
am inceput sa trag de plastelina zbrush-ului, si pare foarte atractiv. sunt incepator, si "sculptez" din placere ;)
o sa folosesc threadul asta sa postez "schite", sau ce-or fi ele, facute de mine, in zbrush. astept cu nerabdare critici, comentarii si sfaturi... cat cuprinde!

astea nu-s chiar primele incercari, dar sunt singurele pe care le-am adus la nivelul asta. deocamdata incerc sa ma obisnuiesc cu proportii si fizionomie.

adi.c
21-11-2009, 01:34 AM
1. nu ma descurc sa potrivesc sferele care ar trebui sa tina de ochi... nu reusesc sa le pozitionez simetric. este vre-o smecherie??
2. daca raman in unele zone cu prea putine poligoane, iar in altele cu prea multe, cum pot sa le mai uniformizez nr lor?
3. prezentarile de cate 2(4) obiecte/imagine le-am aranjat in ps.. se pot randa toate odata din zbrush? sau toata lumea le photoshopeaza? ;s

silvaticus
21-11-2009, 08:59 AM
1. Dupa ce o pui pe prima unde trebuie cel mai simplu e sa folosesti un plugin care se numeste Subtool Master. Se poate descarca: http://www.pixologic.com/zbrush/downloadcenter/zplugins/. Nu cred ca merge pentru Z-ul asta nou.
2. Asta e treaba mai grea si sunt mai multe optiuni. Cauta edge loop, retopo, local subdivisions aici:http://www.pixologic.com/docs/index.php/Main_Page
3. Shift+S sau joaca-te cu butonul edit, ai sa te prinzi repede.

Fata/masca aia arata interesant din ceilalti nu vad prea mult.

adi.c
22-11-2009, 11:35 PM
silvaticus, mersi mult.. ai raspuns foarte rapid :) mai rapid decat era nevoie ;p
1. nu merge cu versiunea mea 3.0
2. inca n-am incercat, da pare util
3. da, f simplu

silvaticus
23-11-2009, 02:27 PM
3.0?

adi.c
23-11-2009, 06:16 PM
da, e 3.0.. si, mesajul spune ca nu e compatibil cu versiunea mea :/

ca sa modelez un corp uman, in intregime, e nevoie sa downloadez o forma umana low poly pe care s-o dezvolt, sau sa-mi construiesc singur una? cum se procedeaza in cazul unui incepator?