PDA

View Full Version : Design serigrafie (begginer)

thisa
02-02-2010, 01:44 PM
As vrea sa prezint cateva idei (nefinisate) de inscriptionari tricouri, din pacate nu am cu cine discuta despre ele, sunt incepator in domeniu, as vrea macar sa stiu daca am sanse sa evoluez

thisa
02-02-2010, 01:50 PM
primele schite sunt dintr-o serie inspirata din civilizatia azteca si mayasa iar urmatoarele doua sunt pt copii, ceva de genul...

thisa
02-02-2010, 01:56 PM
cea cu indianul mi-a cerut-o cineva...e putin modificata si urmeaza a fi facuta sita, va fi imprimat mare pe tot pieptul, cel cu dintele a fost impimat pe halatul unui dentist din doua culori (cadou) iar la cea cu colaje de ziar tocmai lucrez...

thisa
02-02-2010, 02:49 PM
asta ar fi o varianta...

thisa
02-02-2010, 05:40 PM
si ceva pt criza...

FiveseveN
02-02-2010, 06:23 PM
Sunt oarecum dificil de apreciat, mai ales ca lucrari de design. Ele sunt in esenta ilustratii care intamplator sunt imprimate pe tricouri. Nu valorifica particularitatile suportului/mediului si nu evoca semnificatii foarte interesante dpdv al comunicatiilor vizuale. N-as putea zice nici ca sunt slabe, poate doar vagi si nefinisate.
Deocamdata am doua sfaturi:
- studiaza compozitie
- studiaza problematica literei si textului daca vrei sa ii dai o dimensiune grafica
- nu folosi limbi straine daca nu le stapanesti
Bafta!

thisa
02-02-2010, 06:33 PM
Mersi, acum vad ca n-am scris corect unele chestii...cat despre problematica literei si textului nu stiu cu ce sa incep...mi-as fi dorit ca macar unul din ele sa aiba un impact vizual si sa spuna cineva in final:as vrea si eu un tricou imprimat asa...:emo:

thisa
03-02-2010, 07:00 AM