PDA

View Full Version : volumetrie text

matcha
01-08-2002, 05:03 PM
Salutare doctorilor 3d

Am gasit in sfarsit ceea ce cautam de mult. Un forum 3D.
Sunt un incepator intr-ale modelarii 3D. Am o academie de design la baza dar sunt "ciung" in 3D. Pana acum cu 2D din greu.... dtp, prepress etc. Bryce este singurul pe care-l stiu bine. Dar...este prea putin.
Maya este ceea ce vreau sa stiu. M-am familiarizat cu comenzile de navigare etc si cu concepte nurbs, polygons, subdivision, etc.
Am mai intrebat in stanga si in dreapta si se pare ca documentatia pe care am obtinut-o (a se citi Maya help.pdf) este in cel mai bun caz insuficienta.
Asha ca iata ce vreau sa stiu cu bunavointza dvs.

Am un text curves in Maya. Vreau sa fac o volumetrie si nu prea tine. Sunt obiecte disparate si se comporta total aiurea.
Care este marele secret ?

Anticipat cu multumiri

VALI
01-08-2002, 05:08 PM
stiu ca n-are legatura prea mare cu postul tau (eu lucrez in max si din maya nu stiu nimic), dar zici ca te pricepi la 2d...poate ne aratzi si noua ca asta e forum de 3d si 2d ...exista sectiuni unde te asteptam cu ceea ce ai produs ca sa te si putem cunoaste un pic...
sunt convins ca sanctuary spre exemplu care este maya modeling (si este bun bun) te va ajuta in problema pe care o intampini
bafta!

matcha
02-08-2002, 11:25 AM
Vali, multzumesc de "raspuns". Am sa tin cont de sugestie. Ma descurc mai greu cu organizarea forumului (este destul de complex pentru cineva care participa in premiera). Dar cu sigurantza ma voi adapta. Astept in continuare un doctor 3Dmodeler.

RAiNER
02-08-2002, 11:49 AM
doctor nu sunt .. desi a existat un doctor cu numele RAiNER :)

la ce te referi cand zici volumetrie ?
eu nu am facut acedemie de design(inca) si nu imi suna prea cunoscut termenul asta .. adica nu stiu exact despre ce e vorba ...

imi aduce cu volumetrics din engleza care e cu totul alta manacare de peste ....

deci lumineaza-ma si pe mine si poate te ajut cumva ...
:jump:

VALI