Salut! Ma cheama Cristi, am 16 ani si sunt elev in clasa a zecea la un liceu din Bucuresti.
De desenat, desenez de cand sunt mic, e o pasiune insuflata de tatal meu. Uploadez in continuare niste schite de masini :)
Salut! Ma cheama Cristi, am 16 ani si sunt elev in clasa a zecea la un liceu din Bucuresti.
De desenat, desenez de cand sunt mic, e o pasiune insuflata de tatal meu. Uploadez in continuare niste schite de masini :)
Sugestia asta de roti e cam incomoda, parca s-ar vedea prin lupa. Probabil asta a vrut sa fie efectul, insa mai bine concentreza-te pe forma reala si incearca sa redai cat mai fidel obiectul ( masina). Proportiile in schimb par sa fie ok,
succes in continuare
The young man knows the rules, but the old man knows the exceptions.
Oliver Wendell Holmes
Intr-adevar, par cam fortate rotile. La a doua schita, nu am respectat regula celor 3 roti, da ma bucur ca nu se observa.
Ms de reply, revin cu desene:)
Care e regula celor 3 roti ?!
My Blog
"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away." ~ Antoine de Saint-Exupery
Intre rotile unei masini trebuie sa fie o distanta egala cu aproximativ 3 diametre ale rotii.
interesant ce zici tu acolo.. nu stiam de chestia asta. eu nu am observat , dar e f bine ca ti-ai dat tu seama
The young man knows the rules, but the old man knows the exceptions.
Oliver Wendell Holmes
+ alte 4:)
Coupe facut pe la scoala+refacut acasa;
BMW si Volkswagen.
Exagerezi prea de tot cu punctele de fuga de la roti. Punctele de fuga coincid cu osiile masinii; ti se pare ca pozitia corecta (conform punctelor de fuga trasate cu rosu) a rotilor din plan indepartat e normala?
La a doua masina postata situatia e si mai exagerata.
Inteles.. Ca sa fiu sincer, le faceam cam dupa ureche. Ms de reply si de sugestii.
LE: deci si rotile suv-ului sunt in perspectiva gresita :cry: