VisualART Forum - Powered by vBulletin
Results 1 to 9 of 9

Thread: Ursu' Fotografii

VA member

Ursu' Fotografii

Buna forum!!am un d3100 luat de curand si as vrea si eu niste pareri despre fotografii.....ca sa stiu unde mai trebuie sa lucrez ca sa ma perfectionez.
    Attached Images Attached Images      

Administrator FiveseveN's Avatar
    Bine ai venit. Ne poți spune ce ai vrea să realizezi prin intermediul fotografiei, care e relația ta cu ea?

VA member
    pur si simplu un hobby abia inceput si caut sa ma perfectionez.....atat

Administrator FiveseveN's Avatar
    Întâlnesc des răspunsul ăsta și nu știu ce aș putea face pentru a vă ajuta. E dificil să comentezi orice fel de demers atâta timp căt nu-i cunoști finalitatea.
    În ce sens poate deveni un artist sau chiar și un tehnician "perfect"? Încotro tinde acest țel?

De exemplu în prima imagine ne prezinți trei sferturi dintr-o Lună pe un fundal negru, într-o compoziție ce urmărește aproximativ "regula treimilor". Da, e Luna ce o vedem în fiecare seară. Care e scopul acestei imagini, de ce ar trebui să ne captiveze? E un test de obiectiv/cameră? Da, ne bucurăm că optica entry-level a ajuns la acest nivel dar nu e nimic nou.

Ultima în schimb e mai bogată vizual (deși nu e un lucru universal dorit) și un apus sau răsărit are șansele să fie mai notabil decât Luna pe cer senin. Ar fi fost și mai interesantă dacă reușeai să expui și plaja. Ăsta chiar ar putea fi un exercițiu tehnic util.

PS: știu că la început de drum există inevitabil o perioadă exploratoare, în care doar te acomodezi cu mediul și uneltele specifice. IMO cu cât mai devreme începi să-ți pui astfel de întrebări și încerci să controlezi mijloacele plastice cu atât mai bine.
    Last edited by FiveseveN; 04-01-2012 at 10:20 PM.

VA member